zobrazeno: 1477x
05/11/2015 09:20

Cochlear nově poskytuje českým uživatelům přímý servis

V České republice je k dispozici plný rozsah služeb společnosti Cochlear

PRAHA, 27. října, 2015 — Cochlear, globální lídr v oblasti implantabilních sluchových systémů, oznamuje, že přebírá přímou kontrolu nad zákaznickými službami na českém trhu. Přímý servis umožní poskytovat širší a snadněji dostupný výběr produktů a služeb v celé České republice.

Nově posílené zastoupení společnosti Cochlear v Česku nabízí uživatelům svých produktů osobní přístup a efektivní postup při vyřizování žádostí a dotazů. Tato změna pacientům umožňuje spojit se přímo se zkušenými technickými specialisty, kteří jim poskytnou odborné poradenství při výběru procesorů a doplňků a zodpoví dotazy týkající se nastavení a správného používání zařízení. Místní tým společnosti Cochlear také zajistí spolehlivý pravidelný servis sluchových systémů, které jsou již v provozu.

„Rozhodnutí poskytovat českým pacientům přímý servis se nám již velice osvědčilo a zároveň jsme od nich sklidili pozitivní zpětnou vazbu," řekl Antonio Sportelli, oblastní manažer Cochlear pro střední Evropu, a dodal: „Naším cílem je přistupovat k žádostem a dotazům našich pacientů
individuálně a nabízet jim v reálném čase nejlepší možná řešení.“

Cochlear nabízí své produkty a služby na českém trhu od roku 1993. Za tuto dobu poskytl implantáty více než 1 000 pacientů, u většiny v dětském věku, a prokázal tak své vedoucí postavení v oblasti sluchových systémů v ČR. V současné době nabízí českým uživatelům kochleární implantabilní systémy Nucleus a implantabilní systém na kostní vedení Baha, které využívají nejnovější technologie pro zpracování zvuku.

„Naším cílem je na trh neustále uvádět inovativní, nákladově efektivní a spolehlivá řešení pro pacienty. Proto do výzkumu a vývoje investujeme nemalé částky," dodává Sportelli. „Díky dlouhodobé spolupráci s českými chirurgy, a s pomocí místního expertního týmu klinických a technických specialistů, kteří mají více než dvacetileté zkušenosti, můžeme nyní nabídnout ty nejlepší služby tisícům lidí, kteří trpí ztrátou sluchu,“ uvedl.
autor: Petra Kubátová
Email Print
sdílet na Facebooku     Google záložky          vybrali.sme.sk vybrali.sme.sk



Další oznámení v této rubrice od autora webmaster
24/12/2021
Vánoční pohádky pro neslyšící v ČT
06/09/2021
Koronavirus v září
20/01/2021
Sociální služby Tichého světa v době covidové
22/10/2020
Smět se bude jen do práce a na procházku, obchody zavřou.
09/10/2020
Nová opatření proti koronaviru od 12. 10. 2020
11/08/2020
Ombudsman zřídil infolinku pro osoby se sluchovým postižením
05/05/2020
Informační linky k onemocnění COVID-19 mohou použít díky online přepisu hovoru i neslyšící
06/02/2020
Přehled změn u příspěvků na kompenzační pomůcky
18/03/2019
Čichové pexeso nebo největší semeno na světě? INSPO ukáže, jak poznávat květiny všemi smysly
07/01/2019
Začala registrace na konferenci INSPO 2019
30/10/2018
Tiché osudy aneb Neslyšící vyprávějí
19/09/2018
Královská cesta pro neslyšící
Diskuze a názory k článku

Vložit příspěvek
kurz?vapodtr?en?Srtike ThroughGlowst?nov?n?Maqueeform?tovan? textzarovnat dolevavycentrovatzarovnat dopravaodkazEmail Linkhorn? indexdoln? indexuvozovkyListHelp


Pro vložení příspěvku k článku se musíte přihlásit. Nemáte login? Zaregistrujte se. Registrace je zdarma

Login 
Přihlašovací jméno:

Heslo:

zapamatovat Zaregistruj se, je to zdarma!
Zapomněl(a) jsi heslo?

jsme na facebooku 

uživatelé 
Online
registrovaní: 0
neregistrovaní: 10
celkem: 10
Přihlášení

ikonka 

aktuality 

RSS kanály 

[CNW:Counter]