Firma Hyundai vyvinula komunikační technologii, která pomáhá neslyšícím řidičům v Jížní Koreji provozovat vlastní taxislužbu.
Technologie staví na využití zrakových a hmatových smyslů u neslyšících a s pomocí umělé inteligence převádí zvuky uvnitř vozu i zvenku do formy piktogramů, které se objeví na čelním skle auta.
Auto má také senzory, které řidiči poskytují informace o vnějším prostředím, například o vzdálenosti od překážek, pomocí vibrací a barevných světel volantu.
Hyundai tak poskytne svobodu mobility všem řidičům bez ohledu na jejich tělesná omezení, také si slibuje, že do budoucna zajistí práci pro až 300 000 neslyšících Korejců.
AVC (audio-visual conversion) zvyšuje bezpečnost jízdy, protože umožňuje komunikaci s vnějším prostředím prostřednictvím piktogramů.
Takže v situaci, kdy houká siréna záchranné služby či policie, se na displeji ukáže piktogram, který upozorňuje na tuto situaci.