zobrazeno: 1673x
26/03/2018 13:37

Komerční banka rozšiřuje svoji podporu klientům s poruchou sluchu

Komerční banka (KB) výrazně rozšiřuje počet poboček, které zlepšují přístup ke sluchově postiženým klientům. Na více než 60 nejvýznamnějších pobočkách je nyní k dispozici bezplatná služba eScribe. Jednání mezi klientem a bankovním poradcem je v on-line režimu převáděno do písemné formy. Neslyšící klient bude moci nyní pohodlně a samostatně komunikovat se svým poradcem. Službu zajišťuje ve spolupráci se sociální firmou Transkript online, která je úspěšným zaměstnavatelem nevidomých rychlopísařů.

„Služba funguje opravdu jednoduše. Klient požádá bankovního poradce o přepis mluvené řeči, který se telefonicky spojí s přepisovatelem společnosti Transkript. Oba pak sledují doslovný přepis svého rozhovoru na monitoru počítače, můžou kdykoliv reagovat na podávané informace, mají jistotu, že nedošlo k nějakému nedorozumění a byly předány všechny informace. Službu není potřeba předem objednávat, je dostupná v pracovních dnech od 9 do 18 hodin,“

Vlastní zkušenost s touto službou má i Karel L., který přišel o sluch v roce 2003:

„Když jsem se dozvěděl, že v Komerční bance zavedli přepis pro osoby s postižením sluchu, rozhodl jsem se změnit banku. V mé současné totiž přepis neumožňují. Často se stává, že mi někdo řekne třeba 20 slov, následně to zestruční a napíše na papírek pěti slovy, jako bych snad byl nějaký nechápavý. Já normálně mluvím, pouze neslyším. Potřebuji proto jen přepsat, co řekla druhá strana. Přepis v Komerční bance byl vyvolán téměř okamžitě, pracovnice pobočky byla velmi vstřícná. Mé nadšení vzbudil hlavně fakt, že přepis v KB je doslovný, což je obzvláště při jednání o financích velmi důležité.“
zdroj: helpnet.cz
Email Print
sdílet na Facebooku     Google záložky          vybrali.sme.sk vybrali.sme.sk



Další oznámení v této rubrice od autora webmaster
25/07/2019
Přepisovatel v Komerční bance je dostupný na více pobočkách
04/03/2019
Aplikace Actiview – tlumočení filmů do amerického znakového jazyka
23/01/2019
Konference INSPO udává technologické trendy
30/10/2018
Simultánní přepis odstraňuje komunikační bariéry na více způsobů
10/10/2018
23. září je Mezinárodním dnem neslyšících: Tichá linka má své uplatnění v ČSSZ a na ÚP ČR
18/05/2018
Aplikace Pexeso – dárek pro neslyšící děti ke Světovému dni sluchu
16/04/2018
INSPO 2018: Technologie usnadňují život lidem s různým zdravotním postižením
26/03/2018
Komerční banka rozšiřuje svoji podporu klientům s poruchou sluchu
10/12/2017
Cena Nadace Vodafone Rafael: 200 000 korun pro neziskovku
01/09/2017
Mobilní aplikace nabízí přepis i tlumočení
01/09/2017
Vznikla nová služba pro osoby s postižením sluchu, zajišťovat ji budou nevidomí
22/05/2017
Mobilní aplikace, která zpříjemní život neslyšícím v ČR
Diskuze a názory k článku

Vložit příspěvek
kurz?vapodtr?en?Srtike ThroughGlowst?nov?n?Maqueeform?tovan? textzarovnat dolevavycentrovatzarovnat dopravaodkazEmail Linkhorn? indexdoln? indexuvozovkyListHelp


Pro vložení příspěvku k článku se musíte přihlásit. Nemáte login? Zaregistrujte se. Registrace je zdarma

Login 
Přihlašovací jméno:

Heslo:

zapamatovat Zaregistruj se, je to zdarma!
Zapomněl(a) jsi heslo?

jsme na facebooku 

uživatelé 
Online
registrovaní: 0
neregistrovaní: 4
celkem: 4
Přihlášení

ikonka 

aktuality 

RSS kanály 

[CNW:Counter]